Thursday, September 19, 2013

kata putus

sejak dari mula
kita lari bersama
guling bersama
keluar peluh bersama
baring atas muntah bersama

setiap saat kenangan kita
segala ketawa tangis hiba
semua terpahat dalam kepala
tak sepatah aku lupa

semangat aku masih ada
keinginan aku mahukan terus bersama
cuma jatuh bangun kita berbeza
ada sebab atas langkah yang aku mula

maafkan salah silap aku
tingkah laku tutur kata
terguris hati kerana bicara
mungkin ada hikmahnya

bukan aku tiada keinginan lagi
jalan hidup paksa aku berhenti berlari
nafas tersekat di sini
sedangkan jasad mahukan lagi

terima kasih atas kenangan
jaga belakang aku bila aku perlukan
kau semua kawan terbaik pernah dikurniakan
semoga selamat semua hingga ke pengakhiran

ini kata putus aku
jangan ada ikut jejak sumbang ni
kau semua kuat
teruskan berlari
bukan macam si lembik yang dah tak mampu
lari sebelum nampak peluru

"being with you guys is an irreplaceable moment. thanks for everything." -8704988  PK Mohamad Shaffiq Bin Malek

No comments:

Post a Comment