Tuesday, January 10, 2012

:: Jawapan kepada tohmahan ::

Lepas seminggu lebih pung-pang, pung-pang pasal balik bermalam, sekarang semua dah senyap balik. Yang merungut-rungut bukan main hari tu semua dah dapat terima kononnya keputusan kolej padahal dalam hati masing-masing dah plan nak cabut time hujung minggu. Ingat guwa tak tau ke. Propa je korang ni.

Ok, sebenarnya aku post entri pendek ni sebab aku rasa kesal bila ada certain pihak macam touching dengan aku. Chill la. Tu cuma sedikit dari pandangan aku pasal isu ni. Aku bukannya bangkang habis keputusan tu. Ada baiknya jugak benda tu untuk student. Tapi biasalah, kalau tak faham betul-betul, you won't get the real picture of the situation right?? Sama macam post aku. Faham kan bettul-betul kenapa aku post benda tu. It's just a piece of my mind.

Satu aku nak ingatkan, aku ni bukan nak menentang habis-habisan macam apa yang Adam Adli buat kat UPSI sampai nak buat demonstrasi apa bagai. Sorry to say la. Aku sendiri pun anti dengan demonstrasi sebab bagi aku, itu hanya banyak mendatangkan keburukan dari kebaikan. Pasal rules, come on la. Tu bukan luahan aku seorang. Tu adalah suara majoriti pelajar KMJ yang menginginkan sedikit kebebasan. Cuma most of them cuma bersembang pasal benda ni dekat kafe, kat bilik, dan dalam tandas sambil merancang untuk buat itu ini dan end up with nothing. Aku pula mengekspresikan apa yang diorang bincangkan selama ini dalam bentuk penulisan. Kebetulan ada yang terbaca, lepas tu touching tanpa tahu duduk letak perkara sebenar. Don't take things so personal. Payah la kalau camtu kan.

So, aku harap post ni kasi clear things up. Pasal rules dan apa-apa yang berlaku kat KMJ ni, lantak la. Aku malas ak amik pusing sangat. Chill sudah. Kalau aku nak balik, aku balik.

2 comments:

  1. g mampos same downg r s.m lau downg kat tempat kite pn downg akn wat bend sama....u will never walk alone

    ReplyDelete